Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Beccii Hungary Kft. továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.enquist.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.enquist.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: Beccii Hungary Cipőgyártó és Kereskedelmi Kft.
A szolgáltató székhelye: 1048 Budapest, Nádasdy K. utca 22. 4/12
A szolgáltató az ügyfelekkel való kapcsolattartásra elsődlegesen szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@enquist.hu
Internet cím: www.enquist.hu
Cégjegyzékszáma: 01-09-303074
Adószáma: 26122083-2-41
Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Telefonszám: +36-20-623-0171 (termékforgalmazás és fejlesztés), +36-30-751-0670 (ügyvezetés)
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-128509/2017.
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: MediaCenter Hungary Kft. (6000 Kecskemét, Sosztakovics u.3. II/6., tel.: 76-575-023, email: mediacenter@mediacenter.hu)

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.enquist.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Enquist Webshop) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.
1.3. A webshop nyelve magyar.
1.4. A Weboldal tartalma szerzői jogvédelem alatt áll, annak dizájnját, tartalmának bármely elemét csak az Szolgáltató előzetes, írásbeli hozzájárulása esetén szabad felhasználni.
1.5. Jelen Általános Szerződési Feltételek dokumentum hatályba lépésének ideje: 2017. október 16.
1.6. Ügyfélszolgálat: Enquist Kft., e-mail: info@enquist.hu

2. Megvásárolható termékek és alapinformációk
2.1. Az Enquist Webshopban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
2.2. Az árak az általános forgalmi adót tartalmazzák és forintban (Ft) értendők.
2.3. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A csomagolás díja a szállítási díjban benne foglaltatik.
2.4. A Enquist Webshopból megrendelhető termékek árainak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Enquist Webshopban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
2.5. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termékek nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
2.6. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Webshop látogatóit az akció időtartamáról.
2.7. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Enquist Webshop felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, rendkívül alacsony árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

2.8. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését (ajánlatkérését) külön elfogadó e-mail útján igazolja vissza. A megrendelés leadását követően a megrendelés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül lemondható vagy módosítható. Erre Ügyfeleinknek a megrendelést visszaigazoló emailre írt válaszban van lehetőségük. A termék postázásáról külön emailt küldünk a postázás napján. A termék postázása után, amennyiben Ügyfél el kíván állni a vásárlástól, kérjük éljen 14 napos elállási jogával (lásd a 6. pontot).
A Felek között az áru megvásárlásával és a számla kiállításával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.

3. Regisztráció
3.1. A Enquist Webshop szolgáltatásainak igénybevételéhez regisztrációra nincs szükség, ugyanakkor az javasolt.
3.2. A Weblapon külön regisztrációs funkció nincsen. Regisztrálni vásárlás alakalmával lehet a személyes adatok megadása alatti jelölőnégyzet kipipálásával (lásd 4.6 pont). Ekkor a weblap egy legalább közepes erősségű jelszó megadását kéri (min. 8 karakter, vegyesen kis- és nagy betűk, számok). A felhasználónév a megadott email cím lesz.
3.3. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
3.4. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után (a felső menüsorban található Saját fiók menüpontra kattintva), elérhető Adatlap oldalon van lehetősége, ahol az aktív megrendelések adatait is megtekintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.5. A regisztráció nem jelent automatikus feliratkozást a hírlevélre, de a regisztrált vásárlókat saját érdekükben emailben értesíteni fogjuk, amennyiben az Általános Szerződési Feltételek (ÁSzF) vagy az Adatkezelési Nyilatkozat módosításra kerül.

4. A rendelés menete
4.1. A megrendelés előtt határozza meg a lábai méretének megfelelő lábbeli méreteket. Figyelem! Ezek a méretek általában eltérőek zárt/félzárt cipők és szandálok esetében, és eltérhetnek az Ön által szokásosan vásárolt méretektől (segédlet).
4.2. Modell kiválasztása:
A megvásárolni kívánt lábbeli kiválasztásához válassza ki az Önt érdeklő termék csoportot a bal oldalon található kategória listából. Amennyiben csak egy bizonyos méret érdekli, akkor a kategória lista alatti kis választó ablakba kattintva válassza ki a kívánt méretet (Méretre szűrés felirat alatt). Ezután az oldalon megjelenik az adott kategóriához tartozó összes olyan modell, amely az adott méretben jelenleg rendelhető.
A kiválasztott modellre kattintás után adja meg a kívánt méretet, majd ellenőrizze, hogy valóban a méret szám alatt feltüntetett talphossz intervallumba esik-e az Ön talpának hossza?
Amennyiben készleten van a kiválasztott modell, adja hozzá a kosárhoz.
Egyes – jelenleg készleten nem lévő – modellek és méretek esetében előrendelés lehetséges, amelyre utaló felirat a termék ára, majd a kosár oldalon a termék neve alatt jelenik meg. Kérjük vegye figyelembe, hogy ilyen terméket tartalmazó megrendelés esetén a szállítási határidő jelentősen meghosszabbodhat!
4.3. A kosár a megjelenő zöld sáv jobb sarkára, vagy a fő menüsor jobb sarkára kattintva tekinthető meg, de a rendszer minden egyes termék kosárba helyezése után önállóan is megmutatja a Kosár aktuális tartalmát. Szükség esetén a mennyiségek korrigálhatók ebben a fázisban.
4.4. Ezt követően adja meg a szállítási módot. Házhoz szállítási igény esetén kattintson az „Házhozszállítás” előtti kis körre. A PostaPontos szállítást akkor jelölje be, ha postahivatalba vagy Coop üzletbe kéri a szállítást (a konkrét postahivatal vagy bolt kiválasztása a Pénztár oldalon lehetséges).
A webshop ekkor kiszámítja a végső fizetendő összeget (hozzáadva a szállítási díjat, és levonva az esetleges engedményeket).
4.5. A „Tovább a pénztárhoz” feliratra kattintva kérjük adja meg nevét, címét és egyéb elérhetőségeit (a kötelezően kitöltendő mezőket piros színű kis csillag jelöli). Az emailre a velünk való, a telefonszámra a futárral való kommunikáció miatt van szükség. Adatait természetesen bizalmasan kezeljük (lásd „Adatvédelmi tájékoztató”).
Amennyiben a számlázási címtől eltérő szállítási címet kíván megadni, pipálja ki a „Szállítás másik címre?” felirat melletti kis négyzetet, és javítsa ki a szükséges adatokat. Ha Posta Pontos szállítást kér, akkor a „Szállítás másik címre?” felirat alatti adatokat ne töltse ki (célszerű a pipát kivenni), ugyanakkor válassza ki a térképes választóban azt a postahivatalt vagy Coop üzletet, ahol át szeretné venni a terméke(ke)t. Amennyiben PostaPontos szállítás esetében a „Szállítás másik címre?” felirat alatt adatok szerepelnek, az a szállításkor nem kerül figyelembe vételre, s azokat a visszaigazoló emailekben is figyelmen kívül kell hagyni.
Ezt követően kérjük ellenőrizze (szükség esetén korrigálja) a szállítási módot, majd adja meg, hogy utánvétellel (a futárnak, postai vagy Coop dolgozónak készpénzzel fizetve) vagy bankkártyával kíván-e fizetni?
4.6. Javasoljuk, hogy pipálja ki a „Fiók létrehozása” felirat melletti jelölő négyzetet (helye középen, a „Szállítás másik címre?” felirat fölött van). Ez által egy későbbi vásárlás esetében elég lesz bejelentkezni fiókjába (bejelentkezési címe az Ön email címe, a jelszó az Ön által megadott, legalább közepes erősségű jelszó) és nem kell majd újra kitölteni az adatokat. Ezen túl bármikor belépve áttekintheti korábbi vásárlásait, módosíthatja adatait. Számlázási és szállítási adatainak módosításához bejelentkezés után kattintson a Címek menüpontra, majd a Számlázási cím és Szállítási cím közötti kis ikonra.
4.7. Végül gondosan olvassa el jelen ÁSzF menüpont tartalmát, pipálja ki az „Elolvastam és elfogadom a szerződési feltételeket.” felirat melletti kis négyzetet, amennyiben folytatni kívánja a vásárlást.
A megrendelést a Szolgáltató Enquist Webshopján keresztül csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
4.8. Végül kattintson a „Megrendelés elküldése” vagy a „PayPal” feliratra.
Amennyiben a „PayPal” feliratra kattintott, akkor a webshop átirányítja Önt a PayPal (PayPal Europe S.à r.l. et Cie, S.C.A., Luxembourg, anyavállalat: PayPal Inc., California, USA.) által üzemeltetett védett, biztonságos fizető felületére. Itt adja meg kártyája adatait. A fizetés titkosított, az itt megadott adatokhoz csak a bankkártya elfogadó szolgáltató fér hozzá (harmadik fél, így a webshop üzemeltetői sem). A fizetéshez az Ügyfélnek nem szükséges PayPal regisztrációval rendelkeznie, és bármilyen – a PayPal szabályzatának megfelelő – bankkártyát használhat.
4.9. A webshop végül egy visszaigazoló emailt fog Önnek küldeni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn – de legkésőbb 48 órán – belül az Ügyfélhez nem érkezik meg, az Ügyfél az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
Amennyiben a visszaigazoló emailt nem találja Bejövő mappájában, úgy kérjük ellenőrizze, hogy jó email címet adott-e meg, a megrendelés nem került-e Spam (vagy gmail esetében a Minden levél) mappába?
Kérjük ellenőrizze az email tartalmát, mivel ha bármilyen okból le szeretné mondani vagy módosítani megrendelését, arra általában csak a postázásig (jellemzően a következő munkanap reggel 9 óráig) van lehetősége. Természetesen a szállítás után is élhet 14 napos elállási jogával, viszont a visszaküldés postaköltsége Önt fogja terhelni (kivétel, ha nem az Ön által választott termék(ek) kerültek kiszállításra, vagy igazoltan minőséghibás terméket kapott).
4.11. Fontos tudnivaló: amennyiben a kosár feltöltése után legkésőbb 45 perccel nem fejezi be a megrendelést, úgy a rendszer azt törli, és a készletet más vásárló számára felszabadítja.
4.12. Az Ügyfél ajánlati kötöttsége – amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül hozzá megérkezik – a visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be. Munkaszüneti napok jelen ÁSZF szerint a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben megadott munkaszüneti napok, valamint a szombati, és vasárnapi napok.

5. A megrendelés feldolgozás és teljesítése
5.1. A Szolgáltató a megrendelt árut kedvezményes áron szállíttatja ki, szállítmányozó cég igénybevételével (a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül). A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Enquist Webshopban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát, illetve szállítási költségét nem befolyásolja.
A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
5.2. A raktáron levő és visszaigazolt termékek kiszállítását legkésőbb a megrendelés beérkezésétől számított 2. munkanapon megkezdjük. A csomag feladásáról a szolgáltató (MPL Magyar Posta) külön értesítőt küld emailben (ritka kivételektől, így például a Karácsony előtti időszaktól eltekintve, a termék kiszállítása a következő munkanapon várható). A kiszállítás megkezdéséről emailben értesítőt küldünk. A szolgáltatók által szokásosan vállalt szállítási határidőket figyelembe véve a megrendeléstől számított 3.-4. munkanapon várható a termékek megérkezése. A fenti határidő nem vonatkozik előrendelt árukra, azok esetében a szállítási határidő több hétre is hosszabbodhat.
5.3. Amennyiben házhoz szállítást igényelt, az első sikertelen szállítás alkalmával a szállítást végző szolgáltató munkatársa fel fogja Önnel venni a kapcsolatot. Sikertelen egyeztetés esetén a szállító meg fogja adni, hogy hol veheti át a terméke(ke)t.
5.4. Olyan Ügyfél esetében, aki bankkártyával még nem egyenlítette ki a megrendelésbeli összeget, mivel utánvétellel rendelte meg a termék(ke)t, a számlán szereplő összeget a futárnak, készpénzben kell kifizetni. Az utánvétel díját a szállítási díj tartalmazza.
5.5. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

6. Elállás joga
6.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Ez esetben a teljes vételár és a kiszállítás költsége haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítésre kerül (az 6.2. pontban említett esetek kivételével). Amennyiben a vásárló több szállítási mód közül nem a legolcsóbbat választotta, akkor a szállítási alapdíj (a legolcsóbb szállítási díj) kerül visszatérítésre.
6.2. Webshopunk és annak üzemeltetője, a Beccii Hungary Kft. nem foglalkozik használt cikk értékesítéssel, ezért kérjük a lábbelit az eredeti csomagolásban (dobozban) küldje vissza, mivel a sérülten visszaérkező lábbelik árát csak abban az esetben áll módunkban visszatéríteni, amennyiben a sérülés egyértelműen a visszaszállítást végző vállalkozás hibájából ered. Szintén nem kerül visszatérítésre az olyan lábbeli ára, amelyet láthatólag viseltek, így új lábbeliként már nem értékesíthető. A visszaérkező csomagok bontásáról videó felvétel készül.
6.3. A termék visszaszállításának költségei a vásárlót terhelik (utánvétellel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni).
6.4. Az ügyintézés gyorsítása érdekében kérjük használja a letölthető nyilatkozatot és visszajelzésünkig ne adja postára a terméket! Visszaküldési címnek kérjük ne a Beccii Hungary Kft. székhelyét, hanem a feladóvevényen is megtalálható címet használja (Solymosi László, 2030 Érd, Lőcsei u. 36.).
6.5. Amennyiben a több termék együttes vásárlása esetére vonatkozó akció keretében vásárolt termékek valamelyikének vásárlásától áll el, akkor az eredeti számla érték és a visszaküldött lábbeli(k) nélküli számlaérték különbsége kerül visszatérítésre. Így előfordulhat, hogy a korrigált számla nem teszi lehetővé az akciós kedvezmény érvényesítését, s akkor az akciós kedvezménytől értelem szerint elesik.
6.6. Amennyiben lábbeli cserére van szüksége (más modellt vagy más méretet szeretne) akkor kérjük a nem igényelt termék esetében éljen elállási jogával, majd egy új megrendelés keretén belül vásárolja meg a kívánt terméket. Kivételt képez, ha nem a kívánt modellt vagy lábbelit küldtük ki, vagy ha igazoltan minőséghibás a termék – ilyen esetekben a cserére nem a 14 napos elállási jog keretén belül kerül sor, továbbá a postaköltségét is megtérítjük.
6.7. Olyan Ügyfél esetében, aki jogszerűtlenül próbál előnyhöz jutni, nem veszi át a megrendelt terméket, vagy más módon kárt okoz a Szolgáltatónak, a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a későbbiekben ne fogadjon el az Ügyféltől megrendelést, valamint kezdeményezni fogja kára megtérítését.

7. Garancia, szavatosság
7.1. A Polgári Törvénykönyv szerinti termékszavatosság és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján termékeire a Szolgáltató jótállást (garanciát) vállal, a vonatkozó jótállási feltételekben meghatározott feltételekkel. Ügyfél a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától a jótállási időtartam ideje (2 év) alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.
7.2. Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott, a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére.
7.3. Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
7.4. A termék szavatossága azt jelenti, hogy az árucikk a vásárlás időpontjában megfelel a jogszabályban meghatározott tulajdonságoknak. A szavatosság ugyanakkor nem terjed ki a termék azon hibáira, melyekre az eladó a vásárláskor felhívta a vevő figyelmét!
7.5. A szavatossági időtartam 2 év, mely két részre osztandó. Az eladást követő első 6 hónapban a törvény szerint az eladónak kell bizonyítania, hogy a termék nem tartalmazott rejtett hibát és meghibásodása az eladás után a vásárló valamely hibájából keletkezett. Ha az eladó nem tudja, vagy nem akarja ezt bizonyítani, akkor a reklamáció jogos és a vevő élhet szavatossági jogaival. A 7. hónaptól a 2 éves időtartam végéig viszont a vevőnek kell reklamáció esetén bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már vásárláskor benne volt a termékben. Ha ezt a vevő bizonyítani tudja, élhet szavatossági jogaival.
7.6. A szavatossági jogok a vásárlót 2 szinten illetik meg:

  • Az első szinten kijavítást, vagy kicserélést igényelhet. A vevő az előző lehetőségek közül választhat azzal a megszorítással, hogy az eladó részére aránytalan többletköltséget okozó jogot nem választhatja.
  • A szavatossági jogok második szintjére (árleszállítás, vagy elállás) csak abban az esetben lehet áttérni, ha a kicserélést, vagy kijavítást az eladó nem vállalja, vagy nem valósítható meg. Az árleszállítás és elállás között is választhat a vevő, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Az, hogy mi minősül jelentéktelen hibának, az mindig csak a konkrét hiba ismeretében, határesetekben pedig szakértői, vagy bírósági állásfoglalással dönthető el.
  • Ügyfél a megvásárolt termékkel kapcsolatos jótállási és szavatossági igényeit Szolgáltató felé kérjük emailben jelezze. Minőséghiba észlelése, minőségvita előtt kérjük készítsen egy fényképet a lábbeliről és azt küldje el előzetes véleményezésre. A reklamációról jegyzőkönyvet veszünk fel. A garancia érvényesítéséhez szüksége lesz az eredeti számlára. Kérjük annak szkennelt változatát, vagy az arról készített fényképet küldje el számunkra.
  • A hibás áru kijavítása, vagy kicserélése esetén a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a javítást, vagy cserét legfeljebb 15 napon belül elvégezze.
    Az itt leírtak a 2014. április 29-én hatályba lépett 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelettel összhangban vannak.

7.7. Ezúton szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy a következő problémák esetén a lábbeli nem csereköteles:

  • A talpleválás a javítható hibák közé tartozik.
  • A futófelület, ill. védőperemének elkopása a legtöbb esetben helytelen használatból adódik, ezért cseréje nem garanciális.

7.8. A szavatossági jogok a következő esetekben elvesznek:

  • nem rendeltetésszerű használat
  • szakszerű tisztítás, ápolás hiánya, nem megfelelő tisztítás
  • sérülés, vagy erőszakos külső behatás, rongálás
  • házilagos javítás

7.9
A Softy/Enquist talpszerkezet a hétköznapi állásra és járásra lett kifejlesztve.
Az alábbi tevékenységek végzésére a lábbeli nem alkalmas, így az azokból eredő, cipőben okozott
károkért, valamint az ezen tevékenységek során bekövetkezett balesetekért a forgalmazó
felelősséget nem vállal.
Nem rendeltetésszerű használatnak minősül:

  • hirtelen irányváltoztatással járó sportok űzése (pl. foci, egyéb labdajátékok)
  • kerékpározás, rollerezés, kismotorozás, stb. amikor pl. a lábbeli orr része extrém
    igénybevételnek van kitéve
  • fokozott egyensúlyozást igénylő helyzetek (pl. játszótéri mászóka, létra)
  • sarkon ülés, ahol a cipő felső része érintkezik a talajjal, négykézláb mászás
  • guggolás, amikor a lábujjakon támaszkodunk és ezáltal megtörjük a gördülő talp ívét

Helyes guggolás a cipőben, amikor úgy guggolunk le, hogy a talp középrésze érintkezik a
talajjal (teli talpas guggolás), mely egyébként az egészséges guggolásnak felel meg.
A szandál modellek orr részén a talppal érintkező textil fedés esetleges elkopása, felfeslése, átlyukadása a nem rendeltetésszerű használat következménye. A főként kisgyermekekre jellemző fenti tevékenységek eredményezhetik azt, hogy a textil fedés és az alatta lévő keményebb műanyag réteg egymáshoz dörzsölődése miatt a textil elkopik.
A fenti esetek nem rendeltetésszerű használatnak minősülnek, így a javítási- és/vagy cseregarancia az
ilyen módon használt szandáloknál nem érvényesíthető. Kérjük tisztelt vásárlóinkat, hogy a fent leírtak szíves tudomásul vétele mellett vásárolják meg termékeinket!

8. Felelősség
8.1. Az Ügyfél a Enquist Webshopot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
8.2. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Enquist Webshop használói által tanúsított magatartásért. Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
8.3. A szolgáltatás weblapja olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
8.4. Az Ügyfelek által a Enquist Webshop használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
Amennyiben az Ügyfél a Enquist Webshopban kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

9. Jogérvényesítési lehetőségek
9.1. Panaszával elsődlegesen forduljon a Szolgáltatóhoz (lásd az első oldalon feltüntetett elérhetőségeket).
9.2. A Fogyasztóvédelmi Hatóság megszűnése után a termékekkel kapcsolatos panaszaival a járási vagy kerületi hivatalokhoz fordulhat, így a Szolgáltató székhelye szerinti Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata hivatalához is (1041 Budapest, István út 14., tel.: 36-1-231-3101, e-mail cím: info@ujpest.hu)
9.3. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során 30 nap alatt sem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
Az Ügyfél és a Szolgáltató az esetleges jogvitákat tárgyalás útján kötelesek egymással rendezni, ennek eredménytelensége után a Felek a vitás kérdések eldöntésére a Fejér Megyei Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

9. Egyebek
A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a regisztrált felhasználókat e-mailben értesíti.
Amennyiben a weblapon elérhető tájékoztatók és egyéb információk tartalma eltér a Általános Szerződési Feltételekben (ÁSzF-ben) találhatóktól, úgy minden esetben az ÁSzF-ben leírtak az iránymutatók.
Jelen ÁSzF elfogadásával egy időben Ön az Adatkezelési Nyilatkozatunkat is elfogadja, így kérjük azt is figyelmesen tanulmányozza át.

Budapest, 2017. október 16.