Vásárlás és viselés

Méret kiválasztása

Az Enquist webshop-ban történő vásárlás előtt először kérjük mérje meg lábának hosszát:

Szandál esetében mezítláb, zárt és félzárt modell választásánál normál vastagságú zokniban végezze a mérést!

Álljon háttal, szorosan a fal mellé úgy, hogy sarka érintkezzen a fallal. A lába alá tegyen egy papírlapot úgy, hogy az is szorosan érintkezzen a fallal, és ne legyen gyűrött a talpa alatt. Lábának a faltól legtávolabbi pontján húzzon egy rövid – a fallal párhuzamos –  vonalat a papírlapon. Mérje meg a papírlapon lábai hosszát centiméterben, tized centiméteres pontossággal (pl. 25,3 cm). Ha a két lába esetében eltérő érték adódik, akkor a nagyobbik értéket használja.

Ezek után keresse ki a méretválasztó táblázatból a zárt/félzárt cipőkre és a szandálokra vonatkozó, Önre vonatkozó méreteket (két érték!) és jegyezze fel azokat. Ne lepődjön meg, ha a javasolt cipő mérete 1 számmal, a szandál mérete pedig akár 2 számmal is kisebb, mint amilyeneket általában vásárolni szokott.

A méretválasztásnál fontos figyelembe venni, hogy az enquist/Softy esetében olyan lábbeliről beszélünk, amely aktivizálja az izomzatot, tehát a láb mérete egy idő után valamivel kisebb lehet, ezért soha ne válasszon nagyobb méretet, mint amit a talphossz mérettáblázat jelöl!

A jelenleg forgalomban lévő  Enquist lábbelik gyermek normál és felnőtt normál szélességű lábra készülnek. A széles, vagy deformált lábra való modellek fejlesztés alatt vannak. Amennyiben Ön széles lábbal rendelkezik, nem tudjuk garantálni, hogy a zárt cipők kellő komfortérzetet fognak biztosítani az Ön számára. Ilyen esetben a három ponton állítható szandál modelleket javasoljuk megvásárolni.

Vásárlás


Helyezze a Kosárba a kiválasztott termékeket, majd válassza ki a szállítási módot. A PostaPont szállítási mód kiválasztása esetén Ön a megrendelt terméket a későbbiekben kiválasztott postahivatalban, Coop üzletben vagy csomagautomatából veheti át. A Tovább a pénztárhoz feliratra kattintás után adja meg a szükséges adatokat. Javasoljuk, hogy pipálja ki a „Fiók létrehozása” felirat melletti jelölő négyzetet, mivel a regisztráció megkönnyíti vásárlásainak nyomon követését és egy következő alkalommal már nem lesz szükség adatainak ismételt megadására. Amennyiben Házhozszállítást kér, megadhat a számlázási címtől eltérő szállítási címet is (lap alsó fele). Amennyiben a számlázási címben céges név szerepel, úgy a számlán az is fel lesz tüntetve (ha az Ön neve nem szükséges a számlán, akkor törölje azt ki).
Végül fejezze be a vásárlást (a Pénztárban kérjük pipálja ki a “Megrendelés elküldése” feletti jelölőnégyzetet, miután elolvasta az ÁSZF-et). Bankkártyás fizetés esetén oldalunk a külső szolgáltató oldalára irányítja. Bár a megadandó adatok magától értetődők, azok fordítása itt megtekinthető (új ablakban).

Sikeres vásárlás esetén a rendszer egy köszönő oldalt jelenít meg, majd a rendelést a megadott email címre küldött levélben visszaigazolja. Ezt teljesen automatikus, ezért ha néhány percen belül nem érkezik meg (az időtartam szolgáltató függő), kérjük ellenőrizze, hogy jó email címet adott-e meg, majd jelezze számunkra a problémát az info@enquist.hu email címre küldött üzenetben. Az emailt keresse a Spam mappában is.
A postára adást legkésőbb a megrendelés leadását követő második munkanapon végezzük (kivéve, ha előrendelhető terméket is tartalmaz a megrendelés). A webshop rendszer a postára adás napján újabb emailt küld. A kiszállítás a következő munkanapon várható 8h és 17h között (a karácsonyi időszak kivételével, amikor a szállító nem tudja garantálni az egy munkanapos határidőt). A szállítást végző szolgálat emailben vagy sms-ben információt fog küldeni a kiszállítás megkezdéséről (miután a kézbesítő átvette a csomagot).

Felhívjuk kedves vásárlóink szíves figyelmét, hogy a csomagokat kézbesítők szállítják ki, akiknek nem áll módjukban az Önök által kiválasztott időben végezni a kézbesítést. Sikertelen kézbesítés esetén a kézbesítő újra próbálkozik a következő munkanap folyamán vagy keresi a megrendelőt telefonon. Ezután a csomag még egy hétig átvehető a postán. Amennyiben nem garantálható, hogy a kiszállításkor át tudja venni a csomagját, javasoljuk, hogy PostaPont-ra (postán maradó, Coop üzlet vagy csomagpont) kérje a szállítást.

Megkérjük kedves vásárlóinkat, hogy elérhetőségeiket és címüket pontosan adják meg, mert hiányosan megadott cím (pl. hiányzó házszám, lépcsőház) esetén meghiúsult kézbesítésért felelősséget nem áll módunkban vállalni.

A Softy és Enquist cipők kimondottan állásra, sétálásra és kíméletes kocogásra lettek tervezve. Nem rendeltetésszerű használat esetén – az egyébként rendkívül tartós – lábbelik idő előtt elhasználódnak és a javítási és cseregarancia jogok nem érvényesíthetők.

Sokan idegenkednek a webshopon keresztül történő lábbeli vásárlástól. Bár mi is tervezzük próba pontok felállítását, azt el kell mondanunk, hogy annak eldöntésére, hogy egy Enquist cipő tényleg az ideális választás-e számunkra, legalább 15-20 percet sétálni kell benne. Tehát egy gyors próba csak a hibás méretválasztást szűri ki. Ezért azt javasoljuk, hogy próbáljon otthonában! Mindössze annyit kockáztat, hogy vissza kell postáznia a lábbelit, amennyiben nem felel meg igényeinek, lábformájának – hiszen 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, és a teljes vételárat visszakapja (új állapotú lábbeli esetében). Sőt, mivel a visszaküldési aránya kimondottan alacsony az Enquist és Softy lábbelik esetében, most azt is felajánljuk, hogy ha az otthoni próba után méret- vagy – azonos árú lábbelik esetében – modellcserét kér, akkor az első alkalommal átvállaljuk a csere cipők kipostázásának a díját. Ha ilyen igénye van, vásárlás után kérjük vegye fel velünk emailben a kapcsolatot!

További részletek, így például a vásárlás folyamatának részletes leírása és a garanciális jogok ismertetése az ÁSZF-ben található.

Amennyiben a lábbelik visszaküldésére lesz szükség, úgy kérjük azokat ne cégünk székhelyére, hanem a postázási címre küldjék (részletek az ÁSzF 6.4-es pontjában).

Viselés

Az Enquist prevenciós és terápiás lábbeli orvostechnikai eszköz, amelyet megelőzési és gyógyítási célra fejlesztettünk. Hatása állás és járás közben érvényesül. Speciális talpszerkezete miatt a lábbeli nem javasolt egyéb, konvencionális cipőkben végezhető tevékenységekre (kerékpározás, hirtelen irányváltoztatással járó sportok).

A lábbelit minden esetben határozottan rögzítse a lábán, ebben az esetben fejti ki a lábbeli tökéletesen a kívánt hatást. A lábbeli felhúzása úgy történik, hogy a lábunkat sarokra húzva a lábbeli hátuljába csúsztatjuk és alaposan rögzítjük, hogy elkerüljük a láb csúszkálását, lötyögését. A puha talpszerkezetnek egységet kell alkotni a lábfejjel a tökéletes hatás és komfortérzet érdekében. A gyengén rögzített lábbeliben az állandó csúszkálás hámsérülést okozhat, valamint a cipő bélése is kidörzsölődhet. A cipő bélésének kidörzsölődése nem garanciális probléma!

A lábbeli kezdeti használatakor előfordulhat izomláz, fájdalom, égő érzés a talpon, fokozott lábizzadás. Ezek a szervezet természetes válaszreakciói a lábbeli terápiás hatására, melyek a használat kezdetén jelentkezhetnek. Javasoljuk, hogy a hozzászokás időszakában többször, de rövidebb időszakokra használja a lábbelit.

További hasznos információkat (így például tisztítási útmutatót) talál a Gyakran Ismételt Kérdések (GyIK) menüpontban.